.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به مجموعه ای تحت عنوان اسکار90 که در زمینه پیش بینی ...
پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی

در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند و با جوهره اسلامی به استقبال فن آوریهای جدید می روند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به  مجموعه ای تحت عنوان اسکار نود که در زمینه پیش بینی مسابقات فوتبال مجوز فعالیت داده است.
وقتی کدخدای امور فرهنگی این قدر بی توجه باشد معلوم است که چه رسوایی هایی پیش خواهد آمد.
جالب اینکه این موسسه درآمدهای هنگفتی از بابت فروش برگهای موسوم به پیش بینی مسابقات فوتبال که تداعی کننده بلیط های بخت آزمایی قدیم  و فعالیتهای شبکه های گلدکوئیست جدید بوده بدست آورده، بطوریکه درآمد آن در یک هفته میلیونها تومان بوده است.
گسترش این گونه فعالیتها باعث سواستفاده از حسن نیت خانواده ها بویژه قشر جوان  و از بین رفتن فرهنگ کار وتلاش در جامعه می شود.
صدور مجوز فعالیت اینگونه مراکز از سوی ارشاد میبایست در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مردم استان صورت گیرد نه کسب در آمد میلیونی برای عده ای خاص.

متولیان اداره ارشاد بهتر است به جای نالیدن از کمبود بودجه به بررسی عملکرد خود بپردازند و لااقل وظیفه ارشادی خود را با گفتار و اطلاع رسانی  خوب انجام دهند اینکه دیگر هزینه نمی خواهد.
همچنین با خبر شدیم اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در صدد جمع آوری برگه های پیش بینی مسابقات در سطح استان است ، باید منتظر ماند که آیا بساط چنین مجموعه های در سطح استان برچیده خواهد شد یاخیر؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 1 مهر 1385
ازتذكربجاي شماهموطن گرامي خوشحالم فكرمي كنم اين برگه دوسالي است كه دراستان توزيع مي شودوخانواده هاي زيادي رادچارمشكل مالي كردتاآنجائي كه اين بنده حقيرمطلع هستم گرداندگان اسكارنودجواناني هستند فاقدهرگونه پيشينه اعتقادي وملي وبا همسوئي قباربازان حرفه اي درصددجلب پولهاي كلان هستندشنيده ام كه مسئولان آن علاوه بركسب جهش مالي كارخانه مجللي رادرمنطقه جويباردرحال ساخت دارد وهاكذا....ازپول اين مردم فقير وزحمتكش....البته متوليان ارشادمقصرهستندولي اقدامات كنوني مي تواندكمك كننده باشد.
ابوالفضل 3 مهر 1385
واقعاتعجب ميكنم يك عده جوان جمع مي شوندموسسه اي راتاسيس ميكنندبامجوزقانوني وبعدازمدتي بنابردلائل نامشخص ازادامه كاراين موسسات جلوگيري مي شودوبه كارغيرمجازرجوع مي كنند پول مردم رابه راحتي به يغما مي برندصدها خانواده باعائله بدون پول ودرآمدسرگردان كسي هم نيست كه پاسخ بدهدوجالب اينكه مديران عامل اين موسسات نيزباچندسال سن مثلاسي تاسي وهفت سال زمين بااستخرمجهزواتومبيل گران قيمت مثلا زانتيا بايددركنارجنگل وپارك اينها راباوضع رقت بارمشاهده كرد واقعا كي مسئول هست همه به خواب غفلت فرورفتند دنياي هست كه مااعتقادداريم كه همه افرادمسئول ومجريان بي كفايت بايدپاسخ دهند....
معين الدين محمدي 15 آذر 1387
با چنين فعاليتهايي بايد به شدت برخورد شود. اين اعمال علاوه بر لطمه به اقتصاد خانواده ها فضاي ورزش را آلوده ميكند. من وبلاگي با عنوان مخالفان شرط بندي و توتو راه اندازي كردم تا به نوعي با اين اعمال مبارزه شود. خوشحال ميشوم از وبلاگ ما ديدن كنيد.

www.antitoto.iranblog.com
شهروند 8 بهمن 1388
میخواهم بدانم دوست عزیزی که اینقدر معتقد هست و خودش رو مومن می دونه چه جوری اینقدر راحت به مردم تهمت می زنه.بنده کاملا دوستان اسکارنودی رو می شناسم. همشون بچه های تحصیل کرده و با فرهنگ جامعه اند و از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بوده و دارای خانواده های محترمی هستند.نمی دانم این آقای به اصطلاح معتقد این اطلاعات بی سر وته و دروغ را از کجا آورده و نقل می کنه که نمی دونم در جویبار کارخانه زدند و ویلای با استخر در کنار دریا و جنگل خریدند.لطفا توهمات و تهمتهایتان را برای آنهایی نثار کنید که بی زحمت درس و تحصیل و مشقات زندگی تنها با تکه ای دستمال حق دیگران را به راحتی می خورند و دزدی در لفافه ی فریب و دغل می کنند.راستی آقای معتقد جبهه ندیده ! لطفا اگر سواد دارید استفطاعات شرعی بچه های اسکارنود از مراجع تقلید را به دقت مطالعه کنید!!
کوروش 24 فروردين 1390
سلام.من با توتو موافقم.کسانی هم که مخالفند از حسادت است
ناشناس 16 مهر 1390
اقای معتقد چطور ان زمان فرهنگ ارشاد ار این برگه ها درصد فرهنگی و....میگرفت
مشکل شرعی نداشت حالا این برگه ها مشکل پیدا کرده.
چه اشکالی داره جوانان دنبال نتیجه فوتبال وتب تاب ان باشند تا اینکه گله ای بروند دنبال سیاست ومسائل دیگر.
مگر با این اوضاع شغلی پیدا میشه شما تصور کن چند نفر دارن از این راه نون میخورن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.